torsdag den 4. marts 2010

d. 04.03.10

Shit! Awsome day!

Okay, vi stod op kl kvart i ti, gik i bad og pyntede os til fin fest. Så tog vi subway til Columbus Cirkel og fandt den restaurent, hvor vi skulle til Luncheon (til et new media seminar). Jeg havde min nye paliet-jakke på, og Toby var i skjorte. Restauranten hedder Per Se og er en af de dyreste restaurenter på Manhattan.

Da vi kom ind fandt vi vores navneskilt og blev kort breefet af Leah omkring hvordan man mingler og præsenteret sig selv. Jeg var ved at skide i bukserne af nervøsitet... Men efter den første samtale (med business person1) slappede jeg lidt mere af.

Maden smagte vooold godt, men jeg var overrasket over hvor let foredragsholderne slap afsted med svage argumenter, når der blev stillet spørgsmål. Hmmm!

Bagefter tage billede med en ægte statuette. I boghandel og købe postkort (endelig fandt jeg nogle). Hjem på hostel. Lave email campaign for min virksomhed. Aftensmad: Pizza-rester. Ud og løbe med Toby. Toby tage sol. Drikke juice på McD. Løbe hjem til hostel. Snakke og tegne. Sove.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar