tirsdag den 23. februar 2010

d. 23.02.10


I dag er det tirsdag ("flytte værelse"-dag, til lejlighed nr 6E), og vi skal møde Leah idag. Hun er vores 2. supervisor. Morgenmad: Line har varmet en bolle og kommet smør på. Jeg er meget træt. Det regner så vi tager Subway på arb. Møde med Leah. Leah er great - hun vil hjælpe os med at finde nogle gode (gratis) kultur-arrangementer. Arbejde på et animeret diasshow/Flash film. Toilettet er stoppet og Toby fikser det, hvilket også ses på billedet nedenfor. Line og Toby ude og "sjoppe" bortset fra, at de ikke fandt noget supermarket. Få romantisk discount valentineshjerte af Toby <3 - Jeg har en idé om, at det var Line der fik idéen (TAK! ;)). Frokost: Rester fra salaten igår + Taco (ups, så købe vi fastfood igen). Arbejde til kl. 8 pm på en fed konsekvent intro til alle !Z-film. Meget trætte. Hjem. Oakke ud. Aftensmad: Pasta med MEGET ost + mere ost, bare en anden slags (Line og Toby elsker <3 ost - os mig!). Se serier på Lines computer. I seng.




(Jeg bestiller mad over Skype via min computer!)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar